BIPEDU

my ideas in action

Ciuperci cu fasole – mâncarea burlacului

Mă tot învârteam prin bucătărie și nu știam ce să mănânc. Seara mă feresc să mă îndop ca să am somn liniștit.

În același timp vroiam să prepar ceva repede. Așa că am aplicat ceva învățat de ceva timp în urmă : fasole cu ciuperci.

Se iau niște ciuperci și se rumenesc în tigaie. Eu am luat o conservă cu ciuperci gata fierte. Proaspete ar fi ieșit și mai bune…

Când sunt suficient de rumenite se pune peste ele fasolea fiartă în prealabil.

Eu am aplicat iar secretul burlacului: Conserva de fasole gata fiartă. Și aici aceeași remarcă : fără conservă ar fi fost mai bine, dar ce să-i faci…

Am pus și ceva din zeama de la fasole ca să lege compoziția. Sare și piper după gust. Eu le-am făcut mai uscate ( scăzute) că a trebuit să caut ceva garnitură.

Am fost în mica seră ( din curte) și am cules niste roșii cherry și niște ceapă. Orice alte legume/verdeață/salată se potrivește la fel de bine. E opțiune de gust.

Iată rezultatul:

Leave a Reply

