BIPEDU

my ideas in action

Paste cu brânză – mâncarea burlacului

Am să încep o nouă serie de rețete pentru burlaci. Eu sunt un burlac care apreciază o mâncare bună. Îmi place să îmi gătesc singur mâncarea.

 

Deci, să ne închipuim că vii seara de va servici și vrei să mănânci ceva rapid, simplu si sănătos. Bineânțeles că nu te repezi la prăjeli decăt dacă vrei să îți strici stomacul.

Așa că ne gândim la paste cu brânză. Eu aveam prin dulap o pungă cu paste Spirelli. De fapt sunt paste foarte ieftine, sin alea în formă de spirală. Nu contează forma, orice tip de pastă e bun când ți-e foame !

În frigider am avut niște brînză mozarella din aia uscată ( pliculețe de 250 grame ) La fel și aici, cam orice brâză e bună. Eu prefer mozarella la paste ca se întinde și dă senzația de pizza.

Deci fierbi o oală cu apa cu puțină sare. Când apa fierbe pui pastele. Nu prea multe daca mănânci singur. 200g sunt de ajuns chiar dacă ești rupt de foame. Lași să fiarbă 8-10 minute ( vezi indicațiile de pe punga de paste). Apoi le scurgi de apă. Cât sunt încă fierbinți pui brânza și amesteci. Brânza se amestecă pentru a evita formarea de cocoloașe.

La urmă pui totul în farfurie și te bucuri de rezultat cu o furculiță.

paste cu brânză

Pentru cei care adoră dulcele ( deși nu recomand) pot să mai pună un vârf de lingură de zahăr.

Totul depinde de combinația paste – brânza. Trebuie experimentat până gasiți ceva ce va place.

Poftă bună.

 

Leave a Reply

